Klient ma prawo złożenia reklamacji na działalność brokera ubezpieczeniowego w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową.
Reklamacje można składać wysyłając korespondencję w formie pisemnej na adres: VOSTRO BROKER Sp. z o. o., 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. F. Chopina 13/1, elektronicznej na adres: kontakt@vostrobroker.pl, jak również telefonując pod numer +48 730 93 94 93.
Broker ubezpieczeniowy obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie, o którym mowa powyżej, broker ubezpieczeniowy w informacji przekazywanej klientowi, który wystąpił z reklamacją:
Odpowiedź na reklamację przekazuje się klientowi w postaci papierowej lub na innym trwałym nośniku.
Ewentualny spór między klientem, a VOSTRO BROKER Sp. z o.o. może być rozstrzygnięty w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a brokerem jako podmiotem rynku finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
Klienci VOSTRO BROKER Sp. z o.o. mają też możliwość złożenia skargi na działalność Spółki do właściwych organów, w tym Komisji Nadzoru Finansowego oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.